Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 Witam! : Powitalnia

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Witam!
PostZamieszczono: 18 maja 2013 09:22 
Rozglądam się
Awatar użytkownika

Witajcie. :dziendobry:
Nie wiem co napisać, ale chyba wypadałoby opowiedzieć coś o tym co mnie tu sprowadziło.
W zasadzie, tooo... trafiłam na forum przypadkiem, poprzez google. Nawet nie pamiętam czego szukałam, tak mnie tematy wciągnęły, że wypadło z głowy. :oops:
Jestem początkującą osobą, nadal się uczę. Moja talia to Boski Tarot. Posiadam ją od trzech miesięcy (chyba, tracę poczucie czasu! ;)).
Powoli zgłębiam interpretacje. Pokaranie boskie czasem jest z tym. Zwłaszcza jak trzeba ułożyć wynik w spójną całość. :dash: Albo jak wypadną karty, które słabo czuję. *kręci głową* Masakra po prostu. A jeszcze jak logika się dorwie do interpretacji i zacznie się wyliczanie każdej możliwej opcji, to już w ogóle...
*chrząk* Się rozgadałam.
Widzę, że forum miało parę problemów. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i znów odżyje, bo szkoda by było, żeby się zmarnowało. :D
No i ten... miło mi Was poznać. C:

Tytuł: Re: Witam!
PostZamieszczono: 18 maja 2013 13:12 
Wszędzie mnie pełno!

Witamy i zapraszamy na forum - do zakładania nowych tematów, pytań ...
Forum jest właściwie puste - do dyspozycji nowych, chętnych osób ....
A czy to Forum odżyje ...? To właśnie zależy od takich osób - jak Ty.
Wiesław

PostZamieszczono: 18 maja 2013 14:21 
Stały Bywalec
Awatar użytkownika

Witaj.
Zgadzam się z przedmówcą.
Teuer - wszystko to kwestia praktyki, tarot jest jedną z tych dziedzin w których najbardziej liczy się trening. Ja również zapraszam do zakładania tematów i zadawania pytań.
Opowiedz coś o sobie. Skąd ten nick i avatar (swoją drogą bardzo ciekawy)?

PostZamieszczono: 18 maja 2013 20:34 
Rozglądam się