Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 Wszystko o Kotach : Hyde Park

Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 03 wrz 2010 12:04 
Patrze na te wasze avatary i przede wszystkim zdjecia kotow ktore umieszczacie. Zaluje ze jeszcze nie moge miec kotka. Pomyslalam, ze temat ten zasluguje na nowy watek, by wszyscy milosnicy kotow mogli tutaj sie wyszalec.

Co wy na to?

http://www.catdocmaine.com/tarotcats.html


Na górę
  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 03 wrz 2010 12:10 
Offline
Legenda TarotNet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009 22:59
Posty: 1054
Lokalizacja: Stumilowy Las
Rani, nie wiem czy to dobrze, do tej pory jeszcze się próbowałam powstrzymać- teraz może być ciężko z powstrzymaniem!!! Obrazek

_________________
Tarot jest dobrym sługą, ale złym panem- Hajo Banzhaf


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 03 wrz 2010 12:12 
Tarotka pisze:
Rani, nie wiem czy to dobrze, do tej pory jeszcze się próbowałam powstrzymać- teraz może być ciężko z powstrzymaniem!!! Obrazek

doskonale cie rozumiem ,a le ja na wet nie moge wyzyc jeszcze mojej pasjii, to chociaz wasze piekne zdjecia poogladam (umieszczajcie). No i jak ci sie podoba ten link do kociego tarota? (post powyzej)


Na górę
  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 12:46 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010 22:58
Posty: 558
Idą Obrazek

Obrazek
przez pustynie i po jakimś czasie jeden mowi do drugiego."Kurde nie ogarniam tej kuwety"

Jak koty to i koci rozkład:
Rozkład Kocie Oko
Z talii należy wybrać małe arkana i potasować je tyle razy ile podpowie nam intuicja .Potem nalezy wybrac trzy karty wedlug podanego schematu.1.2.3.Następie tasujemy duże arkanai wybieramy trzy karty,ktore kladziemy w miejscach 4.5.6

.........1..............
.........2...4...5...6..
.........3..............
ZNACZENIE KART W UKŁADZIE
1.CZEGO PRAGNĘ
2.CZEGO SIE OBAWIAM
3.CZEGO NIE WIEM
4.JAKIE TRUDNOŚCI BĘDĘ MUSIAŁ POKONAC
5.W CZYM OTRZYMAM POMOC
6.CZY MOJE ŻYCZENIE SIE SPEŁNI

_________________
W każdym z nas jest ktoś,kogo nie znamy .Przemawia do nas w snach i tłumaczy,że widzi nas zupelnie inaczej niż my sami siebie. C.G.Jung


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010 22:59 przez miriam, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 14:56 
Offline
Wszędzie mnie pełno!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010 20:42
Posty: 297
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
miriam pisze:
Rozkład Kocie Oko
Z talii należy wybrać małe arkana i potasować je tyle razy ile podpowie nam intuicja .Potem nalezy wybrac trzy karty wedlug podanego schematu.1.2.3.Następie tasujemy duże arkanai wybieramy trzy karty,ktore kladziemy w miejscach 4.5.6

.........1..............
.........2...4...5...6..
.........3..............
ZNACZENIE KART W UKŁADZIE
1.CZEGO PRAGNĘ
2.CZEGO SIE OBAWIAM
3.CZEGO NIE WIEM
4.JAKIE TRUDNOŚCI BĘDĘ MUSIAŁ POKONAC
5.W CZYM OTRZYMAM POMOC
6.CZY MOJE ŻYCZENIE SIE SPEŁNI


Od razu pośpieszyłam, by wypróbować ten rozkład.
1.CZEGO PRAGNĘ – 2 Kielichów – miłości, przyjaźni, związku partnerskiego
2.CZEGO SIĘ OBAWIAM – 10 Buław – tego, że trudności stojące na drodze mogą mnie przerosnąć (ale w głębi duszy wierzę, że potrafię je pokonać)
3.CZEGO NIE WIEM – As Buław – czy los da mi szansę na spełnienie pragnienia
4.JAKIE TRUDNOŚCI BĘDĘ MUSIAŁ POKONAĆ – Koło Fortuny – zdać się na los i wierzyć, że przybierze korzystny dla mnie obrót, zaakceptować to, co mnie po drodze będzie spotykać
5.W CZYM OTRZYMAM POMOC – Głupiec – intuicyjne podejście do doświadczeń, bezgraniczna wiara w słuszność swego postępowania
6.CZY MOJE ŻYCZENIE SIĘ SPEŁNI – Mag – dla mnie ta karta zawsze ma znaczenie „tak”.

Czy mogę prosić o Waszą interpretację rozkładu? :lol: Obrazek

_________________
Najpiękniejszym skarbem jest miłość serc
/przysłowie arabskie/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 16:07 
Offline
Wszędzie mnie pełno!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010 20:42
Posty: 297
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
A może ten rozkład powinien mieć jakiś związek z kotami, oprócz nazwy? :oops: Obrazek

_________________
Najpiękniejszym skarbem jest miłość serc
/przysłowie arabskie/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 16:10 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010 22:58
Posty: 558
Może jeszcze dodam,X Koło Fortuny -moze bedziesz musiala pokonać zakręty w twoim życiu.(oby ,było ich jak najmniej)
W czym otrzymam pomoc-Glupiec -może ktoś pokaze ci ,ze czlowiek nie tylko sam chlebem żyję i ,że trzeba się nauczyc cieszyc z najmniejszych rzeczy. :lol:

_________________
W każdym z nas jest ktoś,kogo nie znamy .Przemawia do nas w snach i tłumaczy,że widzi nas zupelnie inaczej niż my sami siebie. C.G.Jung


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 16:38 
Offline
Wszędzie mnie pełno!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010 20:42
Posty: 297
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
miriam pisze:
Może jeszcze dodam,X Koło Fortuny -moze bedziesz musiala pokonać zakręty w twoim życiu.(oby ,było ich jak najmniej)
W czym otrzymam pomoc-Glupiec -może ktoś pokaze ci ,ze czlowiek nie tylko sam chlebem żyję i ,że trzeba się nauczyc cieszyc z najmniejszych rzeczy. :lol:


Miriam, mam nadzieję, że tych zakrętów będzie jak najmniej, a właściwie, że nie będzie ich wcale. Obrazek

Odnośnie znaczenia Głupca - już ktoś mnie tego nauczył, jestem mu za to bardzo wdzięczna Obrazek

Dzięki za komentarz Obrazek

_________________
Najpiękniejszym skarbem jest miłość serc
/przysłowie arabskie/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 16:45 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010 22:58
Posty: 558
I tak trzymać!!! :lol:

_________________
W każdym z nas jest ktoś,kogo nie znamy .Przemawia do nas w snach i tłumaczy,że widzi nas zupelnie inaczej niż my sami siebie. C.G.Jung


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 19:20 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010 13:30
Posty: 565
Lokalizacja: Irlandia
Ale fajny watek i sliczne karty dla kocioluba 8-) :D
Koci rozklad tez sobie zrobilam, z czystej ciekawosci :x a jak zobaczylam na pierwszym miejscu 3 Mieczy a na szostym Diabla, to zgarnelam katry szybciutko do kupki i juz nie chce wiedziec czego pragne :evil:

_________________
Good girls go to Heaven, bad girls follow their cats..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 19:33 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010 22:58
Posty: 558
A ty :twisted: jedna!!! :lol:

_________________
W każdym z nas jest ktoś,kogo nie znamy .Przemawia do nas w snach i tłumaczy,że widzi nas zupelnie inaczej niż my sami siebie. C.G.Jung


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 04 wrz 2010 19:44 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010 13:30
Posty: 565
Lokalizacja: Irlandia
ale przeprosilam sie pozniej z moimi kartami, i oto co mi powiedzialy :
1. czego pragne - 8 Kielichow - lekko depresynie m to wyglada, chce sie zaszyc w ciemnym kaciku i przeczekac zle czasy ? ;-)
2. czego sie obawiam - 7 Mieczow - boje sie snuc planow??
3. czego nie wiem - As Bulaw - nic nie wiem o jakims poczatku czegos dobrego ??
4. jakie rudnosci bede musiala pokonac - Slonce i u nie mam pomyslu, przeciez to super karta, co zlego moze dla oznaczac ??? Fatalny caloksztakt ??
5. w czym otrzymam pomoc - Moc - wsparcie od ludzi/losu/Aniolow ??
6.czy moje zyczenie se spelni - Umiarkowanie - chyba bede mogla zaszyc sie w tym ciemnym kacie :-(

Pomozcie zinterpretowac ten rozklad, juz ta pierwsza karta mnie niepokoi.. :-( jakas chandra mi sie szykuje ? mam nadzieje, ze jesli juz, to taka krotkoterminowa, tylko jakis rzut zlych hormonow przez moment :-(

edit literowki

_________________
Good girls go to Heaven, bad girls follow their cats..


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2010 11:17 przez Sanna, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 05 wrz 2010 01:18 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010 22:58
Posty: 558
Sanno -jaka depresja :D Pragniesz pożegnac przeszlość ,zapomnieć i zacząć zycie od nowa pragniesz szczęscia ,przyjaźni i kochajacego partnera.
Obawiasz sie ,jak kazdy z nas zraniena, klamstwa,zdrady partnera (jeśli go masz,jesli ,nie boisz sie wejsc w związek)
,zależnosci od innych,a moze tez jest w tobie strach przed odpowiedzialnoscia,
Nie wiesz -ze otrzymałas motywacje do działania ,szanse ktorą nalezy wykorzystac,
Jakie trudnosci bedziesz musiała pokonac-uwierzyc we wlasne sily i uświadomić swoje cele.Moze ,tez dorosnąc i wziąsc zycie w swoje ręce(może więcej w tobie dziecka niż dorosłago).[Niestety ja mam z tym problem :lol: ] Jescze mi przyszlo do glowy jakies uczulenie na cos ,lub kogos :lol:
W czym otrzymasz pomoc-tu mam problem - jakis przyjaciel doda ci sił i wesprze cie ,ale ty sama zwrocisz sie do swojej siły wewnetrznej ,ktora ci pomoze otworzyc sie na kobiecosc i sexualnosc .
Czy moje zyczenie sie spełni-nie ma wyjscia ,odnajdziesz spokoj i rownowage wewnetrzna,
Sanno pisalam to dość poźno ,a że nie jestem dzis w formie ,źle sie czuje po lekach ,to moja interpretacja moze ,byc nie jasna ,ale zobaczylam twoja prosbe i napisalam to tak jak czuje :D
:D :D :D

_________________
W każdym z nas jest ktoś,kogo nie znamy .Przemawia do nas w snach i tłumaczy,że widzi nas zupelnie inaczej niż my sami siebie. C.G.Jung


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 05 wrz 2010 08:19 
Offline
Wszędzie mnie pełno!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2010 20:42
Posty: 297
Lokalizacja: gdzieś w Polsce
Sanno, napisałaś:
""4. jakie rudnosci bede musiala pokonac - Slonce i u nie mam pomyslu, przeciez to super karta, co zlego moze dla oznaczac ??? Fatalny caloksztakt ??""

Po prostu pokochaj życie takim, jakim jest. Otwórz się na nie w pełni, a zaczniesz doświadczać miłości. Ciesz się nim jak dziecko, a wtedy każdy, nawet najmniejszy drobiazg przyniesie Ci radość - to, że ktoś odezwał się do Ciebie, uśmiechnął się, zagadał do Ciebie, że po prostu jest i to jest piękne. Zacznij zauważać to, że kwitną kwiaty, rozwijają się listki na drzewach, wieje wiatr, po niebie spacerują obłoczki.... Zacznij zauważać, jak doskonałe jest życie. :D :D :D
Pięknie powiedział Albert Camus:
"W pewnym sensie stawiam tu na jedną kartę całe swoje życie, życie ogrzane ciepłem gorących kamieni, pełne westchnień morza i grania cykad, które teraz śpiewają swoją pieśń. Wietrzyk jest świeży, niebo niebieskie. Kocham to życie z całego serca i niepowstrzymanie chcę mówić o nim. Ta miłość wyzwala we mnie dumę ze swego losu, losu człowieka. Jednak nieraz mi mówiono: tutaj nie ma z czego być dumnym. Ale to nieprawda - jest: ze słońca, z morza, z mojej młodości, z mojego słonego ciała i z tej nieogarniętej przestrzeni, gdzie w żółtych i błękitnych tonach krajobrazu łączy się delikatność i wielkość. Zdobyć to wszystko, oto na co powinienem wykorzystać wszelkie moje siły i środki..."

_________________
Najpiękniejszym skarbem jest miłość serc
/przysłowie arabskie/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 05 wrz 2010 09:12 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010 13:30
Posty: 565
Lokalizacja: Irlandia
Miriam, Natko, dziekuje :-) az usmiechnelam sie szeroko z radosci jak zobaczylam Wasze interpretacje, a dokladniej to wygladalam tak Obrazek Obrazek jak przeczytalalam Twoja, Miriam- to jest dokladnie to, czego pragne, po prostu strzal w 10 8-) Dziekuje Ci bardzo Obrazek

_________________
Good girls go to Heaven, bad girls follow their cats..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 05 wrz 2010 12:06 
Sanna pisze:
Miriam, Natko, dziekuje :-) az usmiechnelam sie szeroko z radosci jak zobaczylam Wasze interpretacje, a dokladniej to wygladalam tak Obrazek Obrazek jak przeczytalalam Twoja, Miriam- to jest dokladnie to, czego pragne, po prostu strzal w 10 8-) Dziekuje Ci bardzo Obrazek

Ja tez zawsze chwale Miriam za jej Celnosc , a ona nie wierzy, ze jest swietna.


Na górę
  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 05 wrz 2010 14:49 
Offline
Stały Bywalec

Rejestracja: 05 wrz 2010 10:21
Posty: 53
Też lubię koty i nawet mam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 06:23 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2010 15:02
Posty: 510
Lokalizacja: gdzieś w Kanadzie
Świetny rozkład Miriam, a Ty Natka piękne karty sobie wybrałaś. Gratuluję.
Sanna, te Twoje dwie karty 3 Miecze (wylosowane orginalnie) i 8 Kielichów mówią o tej samej sprawie i jak wyjaśniła Miriam są częścią jednej całości. Teraz muszę także połączyć Umiarkowanie czyli Twojego Anioła i Diabła. Ten Anioł dba o Ciebie i podsuwa niezłe rozwiązania bo Diabeł czasem oznacza taki seks, :o że od tego jak się go znowu chce to aż w oczy szczypie. :roll:
Obydwie z Natko dostałyście Asa Buław na trzeciej pozycji. ;) Nie wiedzą a niby wiedźmy! :lol: Miriam uświadom je obie bo Tobie chyba śnił się ten As, czy chciałaś aby się snił jeszcze raz. :lol:

_________________
[color=#0000FF]Tarot-dla-Siebie[/color]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 08:20 
Offline
Wszędzie mnie pełno!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010 22:01
Posty: 276
z ciekawości też sobie zrobiłam...ale mój już taki optymistyczny nie jest...

1. VII kielichów
2. VII denarów
3. IX mieczy
4. VIII mieczy
5. VIII denarów
6. As mieczy

marzę o nierealnej miłości, która chyba jest tylko w mojej głowie, boję się oczekiwania, nie wiem że to marzenie wpędza mnie w depresję i będę przez nie cierpieć, muszę przestać myśleć krytycznie bo problem jest tylko w mojej głowie, otrzymam pomoc w staraniu się o to? ale finał jest taki, że nici z mojego marzenia...Obrazek

kiedy można postawić na nowe marzenie? ;) a może trzeba pytać konkretne...a ja bez zastanowienia zrobiłam "ciekawe co mi wyjdzie"Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 09:48 
Offline
Mózg Forum

Rejestracja: 19 lip 2010 22:51
Posty: 498
Sanna pisze:
ale przeprosilam sie pozniej z moimi kartami, i oto co mi powiedzialy :
1. czego pragne - 8 Kielichow - lekko depresynie m to wyglada, chce sie zaszyc w ciemnym kaciku i przeczekac zle czasy ? ;-)
2. czego sie obawiam - 7 Mieczow - boje sie snuc planow??
3. czego nie wiem - As Bulaw - nic nie wiem o jakims poczatku czegos dobrego ??
4. jakie rudnosci bede musiala pokonac - Slonce i u nie mam pomyslu, przeciez to super karta, co zlego moze dla oznaczac ??? Fatalny caloksztakt ??
5. w czym otrzymam pomoc - Moc - wsparcie od ludzi/losu/Aniolow ??
6.czy moje zyczenie se spelni - Umiarkowanie - chyba bede mogla zaszyc sie w tym ciemnym kacie :-(

Pomozcie zinterpretowac ten rozklad, juz ta pierwsza karta mnie niepokoi.. :-( jakas chandra mi sie szykuje ? mam nadzieje, ze jesli juz, to taka krotkoterminowa, tylko jakis rzut zlych hormonow przez moment :-(

edit literowki
1.(8 Mieczy)Jest cos , co sprawia, ze czujesz sie jak zlapana w pulapke,martwi cie to, wahasz sie,zuzywasz na to duzo mentalnej energii,pragniesz sie od tego uwolnic,wiesz,ze musisz podjac decyzje,ale wciaz sie wahasz i to odwlekasz, 2.(7 mieczy) masz wiele roznych pomyslow i nie jestes w stanie sie skoncentrowac na jednym,mysle,ze boisz sie ze nie starczy ci sil i energi zeby zrealizowac jakikolwiej z projektow, ktore ci chodza po glowie. 3.(As Bulaw) nie wiesz , ze jestes u progu realizacji jakiego projektu(byc moze tego,ktorego sie najbardziej obawiasz),wal do przodu,zrob to, to moze byc takze cos co dopiero odkryjesz, jakies nowe hobby lub talent czy predyspozycje, to jest tuz tuz. 4.(Slonce)do pokonania jest tylko lek przed osoba, ktora ma ogromny wplyw na cos. 5.(MOC) masz w sobie ogromny zasob sily by zrealizowac kazdy plan , musisz tylko pokonac obawy, jest rowniez ktos kto cie wesprze lub wspiera(to moze jest wlasnie toSlonce-wplywowa osoba) 6.(XIV) Tak, oczywiscie ,wreszcie zlapiesz ten balans , ktory jest ci potrzebny, bedziesz w stanie kontrolowac swoje posuniecia, a moze nawet posuniecia innych XIV to karta MANAGERA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 10:05 
Offline
Mózg Forum

Rejestracja: 19 lip 2010 22:51
Posty: 498
Zibko pisze:
Świetny rozkład Miriam, a Ty Natka piękne karty sobie wybrałaś. Gratuluję.
Sanna, te Twoje dwie karty 3 Miecze (wylosowane orginalnie) i 8 Kielichów mówią o tej samej sprawie i jak wyjaśniła Miriam są częścią jednej całości. Teraz muszę także połączyć Umiarkowanie czyli Twojego Anioła i Diabła. Ten Anioł dba o Ciebie i podsuwa niezłe rozwiązania bo Diabeł czasem oznacza taki seks, :o że od tego jak się go znowu chce to aż w oczy szczypie. :roll:
Obydwie z Natko dostałyście Asa Buław na trzeciej pozycji. ;) Nie wiedzą a niby wiedźmy! :lol: Miriam uświadom je obie bo Tobie chyba śnił się ten As, czy chciałaś aby się snił jeszcze raz. :lol:

Mnie rowniez podoba sie ten rozklad, moze nareszcie naucze sie od was stawiania kart w rozkladach, ja raczej wyciagam karty na problem, umawiacjac sie z inmi w jakis sposob, lub poprostu rozkladam na zasadzie co karty chca mi powiedziec na dany temat i patrze i chwytam skojarzenia jakie mi sie nasuwaja, bez okreslania pozycji kart. Wlasnie wyciagnelam moje, ale ze ,jak zapewne wiecie, najtrudniej wrozy sie samemu, pytam was co myslicie, nie chce sama ich interpretowac zeby nic nie sugerowac. Sprobujecie? 1.czego pragne-As Bulaw 2.czego sie obawiam-3 Bulaw 3.czego nie wiem-Krolowa Monet 4. jakie trudnosci bede musiala pokonac- IV CESARZ 5.w czym otrzymam pomoc- XII-WISIELEC, 6.czy moje zycz.sie spelni - III- CESARZOWA Co prawda nie mialam na mysli zadnego konkretnego zyczenia, wyciagajac te karty, ale przeciez zawsze jest jakies zyczenie, ktore chcemy zeby sie spelnilo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 10:43 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010 13:30
Posty: 565
Lokalizacja: Irlandia
Trafnie zauwazyles ta zbieznosc w tych 2 katrach kartach, Zibku 8-) Nie rozumiem tylko tej dezaprobaty przy zahaczeniu o seks.. nie wiem czy mam sie martwic ze za tak marnie i kiepsko z tym u mnie, czy wrecz przciwnie - wstrzemiezliwosc bys mi zalecil ?? :? :lol: A ten As Bulaw - przeciez ucieszylam sie na jego widok.. Co bys jeszcze dodal, please, oswiec blondynke ??
Rudalilu, fajna interpretacja, moge sobie ja zywcem podlozyc pod conajmniej 2 sytuacje ktore mnie teraz lekko szarpia, jestes niesamowita 8-)

_________________
Good girls go to Heaven, bad girls follow their cats..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 10:52 
Offline
Mózg Forum

Rejestracja: 19 lip 2010 22:51
Posty: 498
Sanna pisze:
Trafnie zauwazyles ta zbieznosc w tych 2 katrach kartach, Zibku 8-) Nie rozumiem tylko tej dezaprobaty przy zahaczeniu o seks.. nie wiem czy mam sie martwic ze za tak marnie i kiepsko z tym u mnie, czy wrecz przciwnie - wstrzemiezliwosc bys mi zalecil ?? :? :lol: A ten As Bulaw - przeciez ucieszylam sie na jego widok.. Co bys jeszcze dodal, please, oswiec blondynke ??
Rudalilu, fajna interpretacja, moge sobie ja zywcem podlozyc pod conajmniej 2 sytuacje ktore mnie teraz lekko szarpia, jestes niesamowita 8-)
Z kartami to tak jest, wrozka wrozy i mowi ci to co widzi...ale to tylko ty wiesz ile jest w tym prawdy, milo jest uslyszec potwierdzenie postawionej wrozby


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 11:04 
Offline
Mózg Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010 13:30
Posty: 565
Lokalizacja: Irlandia
tak sobie dumam nad tym Twoim rozkladem Rudalilu, probuje ;)
1.As Bulaw - chodza Ci po glowie jakies zmian, jakis nowy pomysl, projekt
2.3 Bulawy - obawiasz sie tego mocno
3.Krolowa Monet - nie wiesz, ze bedziesz miala wsparcie ze strony madrej, zdecydowanej kobiety
4.Cesarz - bedziesz musiala pokonac opor pewnego pana
5.Wisielec - ktos Ci pomoze w pchnieciu zamierzenia do przodu, otrzymasz impuls do dzialania
6. Cesarzowa - oczywiscie, juz Cesarzowa tego dopilnuje, bedzie tylko malutkie opoznienie wnikajace z tych kart powyzej

_________________
Good girls go to Heaven, bad girls follow their cats..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Wszystko o Kotach
PostZamieszczono: 07 wrz 2010 11:33 
Offline
Mózg Forum

Rejestracja: 19 lip 2010 22:51
Posty: 498
Sanna pisze:
tak sobie dumam nad tym Twoim rozkladem Rudalilu, probuje ;)
1.As Bulaw - chodza Ci po glowie jakies zmian, jakis nowy pomysl, projekt
2.3 Bulawy - obawiasz sie tego mocno
3.Krolowa Monet - nie wiesz, ze bedziesz miala wsparcie ze strony madrej, zdecydowanej kobiety
4.Cesarz - bedziesz musiala pokonac opor pewnego pana
5.Wisielec - ktos Ci pomoze w pchnieciu zamierzenia do przodu, otrzymasz impuls do dzialania
6. Cesarzowa - oczywiscie, juz Cesarzowa tego dopilnuje, bedzie tylko malutkie opoznienie wnikajace z tych kart powyzej
Dzieki, Sanna, to mi sie kojarzy z pewna sytuacja , ciekawe czy sie spelni, przyszlosc pokaze, nieomieszkam dac ci znac, gdy sie spelni :)


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2010 17:47 przez rudalila, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


cron
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group | Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów




 
phpBB SEO