Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 Wrażenia ekstremalne : Strefa Ezo

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wrażenia ekstremalne
PostZamieszczono: 07 sty 2010 16:25 
Hurra, mogę prosić o interpretację!

Jestem nowicjuszką.Chcę wrócić do tarota po wielu latach rozłąki.Myślę że teraz do nich dojrzałam.Właśnie zamówiłam nową talię.Dużo czytam.Mam pytanie.Czy ktoś z was stosował techniki wizualizacji kart pana Suligi?Bardzo proszę napiszcie jakie były wasze pierwsze wrażenia.Co zobaczyliście?Czy ta technika jest bezpieczna?
Ja tylko raz zastosowałam technikę wizualizacji z lustrem.Jestem sceptyczną osobą.Ale jak inni coś w lustrze widzieli to może ja też coś zobaczę?Zastosowałam się ściśle do zaleceń(z gazety chyba wróżka).Pisało że po wielu miesiącach ćwiczeń niektórzy może coś zobaczą.Więc zasiadłam spokojnie.Oczyściłam umysł.I jakie było moje zdziwienie gdy po kilkunastu minutach w pokoju pociemniało jakby ktoś przyciemnił światło,przedmioty wokół mnie zaczęły świecić delikatnym biało-błękitnym światłem,mój obraz w lustrze też pociemniał a rysy się dziwnie wyostrzyły.Lustro się zamgliło widać było w nim tylko mgłę.Potem zaczęło falować jak żywa materia,jak wzburzona tafla wody.Tego już moja odwaga nie wytrzymała,z wrażenia omal nie wyskoczyłam ze skóry.Nie spodziewając się żadnego efektu bardzo się wystraszyłam i przerwałam sesję.Nie próbowałam tego nigdy więcej.Czy wy macie podobne doświadczenia?Dlatego proszę o pomoc.Chcę wiedzieć czego się mogę spodziewać po wizualizacji kart wg pana Suligi. :?: :?:

Tytuł: Re: Wrażenia ekstremalne
PostZamieszczono: 07 sty 2010 19:19 
Fan TarotNet
Awatar użytkownika

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: sorki ale chyba padne :lol: :lol: :lol: