Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 Runa Gebo : SZKÓŁKA TAROTA

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Runa Gebo
PostZamieszczono: 24 lip 2013 13:50 
Pogromca Wszelkich Tematów
Awatar użytkownika

Temat może zaciekawić przede wszystkim tych, którzy interesują się runami i ich używają w praktyce jako narzędzie magiczne. Ja jestem w temacie mocno początkująca, trochę o tym czytałam. Sądzę jednak, że może warto wspierać się energiami...

Ostatnio zrobiłam runę Gebo, aby wzmocnić moje współdziałanie z innymi, być bardziej otwarta na partnerstwo i współpracę z ludźmi. Zapytałam kart, jak zamanifestuje się działanie mojej runy w rzeczywistości.

4 mieczy, XI Sprawiedliwość, Paź kielichów

Interpretuję to tak: Gebo rozleniwi mnie, troszkę odpocznę sobie psychicznie przekonana o jej działaniu (4 mieczy) - efekt placebo? ;) O runie Gebo trzeba również wiedzieć, że oznacza dar, wszelkiego rodzaju kooperację z innymi. Zasada - dostaniesz tyle, ile dasz, musi być równowaga... no to XI Sprawiedliwość się kłania. Ostatnią kartą, podsumowującą i kończącą, jest Paź kielichów... poczytuję to sobie jako dobrą kartę w związku z tym, że Gebo może zadziałać pozytywnie także na partnerstwo i sprawy uczuciowe... :)

Proszę o sugestie, nie wiem nawet czy można sprawdzać działania magiczne w kartach ;p

Tytuł: Re: Runa Gebo
PostZamieszczono: 25 lip 2013 10:32 
Rozmowny Użytkownik
Awatar użytkownika

4 mieczy, XI Sprawiedliwość, Paź kielichów ---> suma VII Rydwan, suma HB XV Diabel i VI Kochankowie

Tu rzeczywiscie w tych 4 Mieczach moze byc takie zalozenie raczek i stwierdzenie "ok, mam rune, teraz staje sie lwica salonowa"...