Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 co czeka mnie z pewnym panem : SZKÓŁKA TAROTA

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: co czeka mnie z pewnym panem
PostZamieszczono: 28 wrz 2012 22:48 
Nowicjusz

drodzy,
jestem bardzo początkująca, uczę się dopiero i potrzebuję porady

sytuacja na teraz, jestem sama, bez partnera, jakies 3 tygodnie temu bylam na imprezie i bawilam sie z pewnym panem (znalam go tylko z widzenia, poznalam 2 lata wczesniej u kolezanki), bylo bardzo milo, od tamtej pory nie mamy ze sobą kontaktu....

ale zapytalam: co czeka mnie z tym panem i:
król monet, kochankowie, 4 puchary = gwiazda

i teraz wg mnie to zapowiada sie dosyć poważnie, bo powazny, stabilny i dający bezpieczeństwo kandydat, dobrą podstawą do poważnej relacji (kochankowie), a nawet rodziny (4 puchary, jako taka już rutyna związkowa, usystematyzowanie uczuć, moze dzieci)
po zsumowaniu gwiazda czyli związek oparty na prawdziwym uczuciu, przyjaźni, partnerstwie ....

co sądzicie o tym ????

Tytuł: Re: co czeka mnie z pewnym panem
PostZamieszczono: 29 wrz 2012 10:24 
Wszędzie mnie pełno!

No tak ...
Ja mam trochę inne zdanie ... Jeżeli przyjąć, że wszystkie Karty są z poz. prostej ...
To według mnie - te przedstawione wyżej Karty bardziej symbolizują Ciebie w obecnej chwili - niż jest to jakaś wróżba na przyszłość, co do tego ew.związku ...
Ty - marzysz o mężczyźnie - o miłości - i taki pojawił się na horyzoncie ...
4 Kielichów w moich Kartach -to jakby oczekiwanie - zastanawianie się - tęsknota - rozmyślanie ... marzenie o tej "cudownej Gwieździe" - gdzie jest spełnienie marzeń - dążeń i celów ... kobiecych westchnień ...
Wszystko- pięknie - ładnie - ale to według mnie -to tylko Twoje marzenia ...na dzień dzisiejszy ....