Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 Ogolny rozklad z zagadkowa karta Kaplana : SZKÓŁKA TAROTA

Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ogolny rozklad z zagadkowa karta Kaplana
PostZamieszczono: 18 wrz 2012 21:36 
Offline
Rozmowny Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012 15:27
Posty: 101
Lokalizacja: New York, USA
Z uwagi na dlugi rozklad nie bede sie tu rozwlekac.
Oto moj rozklad :


To co mnie czekaw zyciu osobistym( X Monet + VI Bulaw)
Generalnie, dobre karty, karta zwyciestwa, satysfakcja,pomyslna realizacjia planow
Moja kariera ( IV bulaw +Kolo Fortuny)
tu rowniez powodzenie, zakonczenie planow, mysle ze jest to opis obecnej syt. w pracy, gdzie w koncu awansuje, i czuje z tego powodu zadowolenie, to rowniez zapowiedz ze jest szansa polepszenia mojej syt.
Moja rodzina (III Monet + Gwiazda)
mysle ze moze oznaczac pozytywne relacjie, jakby zadowolenie, jak rowniez spelnienie marzen ( moze nawet zajscia w ciaze)
Miejsce zamieszkania-zmiany (Sprawiedliwosc + Kochankowie)
tu mysle, ze zmiana nastapi i bedzie sie wiazala ze zmiana pracy, bedzie to nowy etap mojego zycia
Sprawy materialne (VII Pucharow +As Bulaw)
Oczywiscie, zyciu iluzjami oraz rozrzutnosc- wypisz wymaluj! Lubi sie nowe rzeczy, ktore niestety kosztuja i kasy ciagle brak..ale as bulaw mowi o przezwyciezeniu trudnosci, wiec bedzie lepiej
Nieoczekiwane wydarzenie osobiste (Papierz)
to jest ciekawostka, wiem ze moze mowic o slubie, oswiadczynach, chrzcie.. no ale te dwa pierwsze juz za mna, a dziecka nie mam jeszcze wiec nie mam co chrzcic...
Moje dzieci - wnuki ( VIII Bulaw)
co mi sie wydaje ze to moze byc pojawienie sie ciazy.. jakby przemiana, cos zaczelo sie dziac, zostalo wprawione w ruch...
Straty ( II Mieczy)
to chyba wskazanie na oszukiwanie sie ze problem nie istnieje, mysle ze nawet potwierdza ta VII pucharow w "sprawach materialnych", zycie iluzjami..
Zyski (V Pucharow)
mysle ze mowi o zmianie na lepsze, mimo ze karta wskazuje na strate , mowi tez o rozpoczeciu nowego etapu
To czego sie nie spodziewamy ( Wieza)
wierze ze ta karta mowi tu o jakims niespodziewanym wydarzeniu, jakies zmianie, mam przeczucie ze mowi o dobrej zmianie, lub zmianie na dobre.

_________________
ATora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Ogolny rozklad z zagadkowa karta Kaplana
PostZamieszczono: 19 wrz 2012 15:00 
Offline
Wszędzie mnie pełno!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011 19:20
Posty: 238
AToro, cały Twój rozkład kojarzy mi się z przeprowadzką, nowym domem/Wieża/, nową pracą i ogólnym spełnieniem.
Papieża bym połączyła z Twoimi jakimis zasadami, które złamiesz, co będzie dla Ciebie samej zaskoczeniem.
8 Buł na poz.dzieci - a może już zaciążyłaś? albo stanie się to na dniach, znienacka, może właśnie pal licho kapłańskie schematy i zaszalejesz?
Nie sugeruję skoków w bok, ale te karty tak obok dały mi skojarzenia bardzo przeciwstawne, coś nagle, bez przygotowań i jest sukces.
To tak na świeżo zobaczyłam w Twoich kartach, potem jeszcze spojrze.
Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Ogolny rozklad z zagadkowa karta Kaplana
PostZamieszczono: 23 wrz 2012 21:32 
Offline
Fan TarotNet
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009 16:46
Posty: 376
ATora pisze:
Nieoczekiwane wydarzenie osobiste (Papież)
to jest ciekawostka, wiem ze moze mowic o slubie, oswiadczynach, chrzcie.. no ale te dwa pierwsze juz za mna, a dziecka nie mam jeszcze wiec nie mam co chrzcic...
Widzę tu dwie możliwości:
1) Albo niespodziewanie podejmiesz jakąś naukę (studia, kurs etc.)
2) Albo wydarzenie będzie dotyczyło bliskiego Ci, starszego mężczyzny (taty, dziadka)

_________________
http://pejzazslow.blogspot.com/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł: Re: Ogolny rozklad z zagadkowa karta Kaplana
PostZamieszczono: 24 wrz 2012 18:19 
Offline
Rozmowny Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2012 15:27
Posty: 101
Lokalizacja: New York, USA
o to ciekawe, bede was informowac.
Ivonn, tak zaczynam jakby nowy rozdzial w pracy, nowe stanowisko wiec tez tak myslalam o karcie wiezy jako zmany w temacie pracy. Choc teraz po poscie Mewy zastanawiam sie czy ta wieza nagla, nieoczekiwana zmiana, wiaze sie wlasnie z papierzem ( czyli np moim ojcem ) do tego ta V pucharow, karta smutku i straty i zaloby...

_________________
ATora


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group | Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów




 
phpBB SEO