Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 Przyszła żona :D : SZKÓŁKA TAROTA

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przyszła żona :D
PostZamieszczono: 08 maja 2012 13:50 
Hurra, mogę prosić o interpretację!

Witam Wszystkich!

Jestem początkującym w temacie kart tarota i jak początkujący mam problem z interpretacją rozkładów na pewien temat, a właściwie znaczenia kilku kart. Otóż zapytałem kart: Jak będzie wyglądała moja żona (jestem kawalerem)? Wyciągnąłem kartę “Świat”, a następnie dociągnąłem “As Denarów”. Przyznam się, że w interpretacji mocno posiłkuję się wiedzą z internetu. Tak sobie poukładałem, że to młoda kobieta, blondynka. Dociągnięty “As Denarów” może przedstawiać, obrazować brzuszek ciężarnej kobiety. Składając razem: Będzie to młoda blondynka w ciąży :). Zadałem jeszcze jedno pytanie - sakramentalne :) “kiedy?” i wyciągnąłem: “Rydwan”. Tu myślę, że stanie się to szybko i być może w podróży. Zapytałem też, czy już ją znam i wyciągnąłem: “9 Denarów” + z dociągnięcia “Umiarkowanie” + “5 buław”. Tu nie mam pomysłu, poza tym, że mogłem ją widzieć w lesie (9 Denarów) podczas jakiegoś wysiłku (5 buław), nie wiem co w kwestii “Umiarkowanie”. (Robię sobie długie spacery po lesie i zdarza mi się spotykać wielu ludzi ;). Proszę o Waszą opinię i ewentualne interpretacje. Korzystam z talii RW.

Zapoznałem się również z 2 punktem regulaminu :D, ale zanim się wypowiem w innych wątkach, chciałbym wiedzieć, czy "jestem na dobrej drodze" :D .

Pozdrawiam,

zaria

Tytuł: Re: Przyszła żona :D
PostZamieszczono: 09 maja 2012 17:56 
Administrator
Awatar użytkownika

Z określeniem wyglądu to wyższa szkoła jazdy, możemy się tu pozastanawiać, ale nie traktowałabym tego jako informacje pewne.