Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /home/www/vhosts/tarotnet.pl/httpdocs/forum2/includes/utf/utf_tools.php on line 1804 Tarotnet - Forum Dyskusyjne :: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II : WIELKIE ARKANA
Tarotnet - Forum Dyskusyjne
http://tarotnet.pl/forum2/

Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II
http://tarotnet.pl/forum2/viewtopic.php?f=48&t=1258
Strona 1 z 2

Autor:  Kinga [ 11 sty 2011 16:16 ]
Tytuł:  Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Kontynuacja naszej ankiety - tu karty od XI Sprawiedliwość do XXI Świat. :)
Wcześniejsze karty: http://tarotnet.pl/forum2/ulubiona-karta-wielkich-arkanow-cz-i-t1257.html

Autor:  Qmieczy [ 11 sty 2011 17:32 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Fajny pomysł! :)
Zagłosowałam na Śmierć. Uważam że to najlepsza karta jaka moze trafić sie w życiu. Posłużę się cytatem z Wicci:
Łatwiej jest płynąć z prądem niż pod prąd. Śmierć i cierpienie są częścią natury, i chociaż staramy się im zapobiegać, to jednak zamiast udawać, że ich nie ma, staramy się przyjąć je tak, jak zmiany pór roku. Banalne. Jednak wszystko wydaje się banalne i łatwe, dopóki tego sami nie doświadczymy.

:)

Autor:  Kinga [ 11 sty 2011 19:35 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Śmierć chyba tylko gdzies na początku nauki Tarota wydaje się niefajna i nikt jej nie lubi - przy bliższym poznaniu odsłania swoje dobre strony. :)
Z tego zestawu wybrałam XX Zmartwychwstanie - jest w niej jakaś tajemnicza mądrość, ilekroć karta pojawia się w rozkładzie dzieje się coś niezwykłego i metafizycznego, co wywiera na mnie ogromne wrażenie.

Autor:  Lordi [ 11 sty 2011 22:45 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Gwiazda wygrywa! :D

Autor:  Rozi [ 12 sty 2011 11:12 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Dlaczego można głosować w cz.I i w Cz.II ankiety?
Nie powinno być tak , że z obu ankiet tylko 1 kartę można wybrać?

Autor:  Rani [ 12 sty 2011 14:25 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Rozi pisze:
Dlaczego można głosować w cz.I i w Cz.II ankiety?
Nie powinno być tak , że z obu ankiet tylko 1 kartę można wybrać?

pewnie z przyczyn technicznych. Moze nie da sie zrobic ankieta z 22 opcjami odpowiedzi.

Autor:  Kinga [ 12 sty 2011 15:31 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Tak, niestety system forum umożliwia zrobienie ankiety z max. 15 opcjami wyboru, dlatego musiałam podzielić ją na dwie części. W praktyce oznacza to również, że można zagłosować w obu, bo są to dwie oddzielne ankiety. :)
Jeśli macie ochotę zagłosować także tutaj, proszę bardzo.

Autor:  Mariolka [ 17 sty 2011 21:11 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Wybrałam Księżyc ponieważ uważam jego tajemniczość za niezwykle fascynującą. Księżyc to nasza podświadomość, która za dnia jest ukryta zaś w nocy ujawnia się podczas snu, to także nasze lęki i obawy. Ale Księżyc to też natchnienie, drzwi do magicznej krainy naszych intymnych myśli i marzeń. Gdy zatopimy się w jego świetle czujemy tą wyjątkowość, jest ona romantyczna, pociągająca i przede wszystkim niezwykle mistyczna. To podczas pełni księżyca czarownice odprawiają rytuały, jest on patronem wszystkich wód a także przyjacielem kobiety.

Autor:  besso [ 17 sty 2011 22:00 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Gwiazda-to mój wybór ;) 8-) :D :D
to najpiękniejsza karta dająca opiekę sił tajemnych na każdym polu: miłości, pracy, zdrowia itd...Często w rozkładach zaznacza mi spotkanie właściwego partnera życiowego, szczere uczucie, zamiłowania artystyczne, możliwość zajścia w ciążę...-przepowiada po prostu lepszy los. ;) :D :D

Autor:  Fragola [ 18 sty 2011 10:34 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Gwiazda :D bo kocham Gwiazdy :D :D
Szczególnie, że to Dobra Karta w Tarocie ;) 8-) :D
Która daje nam szczęście :)

Słońce :D bo kocham Słońce :D :D :D
Słońce daje nam nadzieje, a przede wszystkim rozświetla nam Drogę :D :D :D

Autor:  Nisha [ 06 lut 2011 12:52 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Och jej, jaka miażdżąca przewaga Gwiazdy... A ja taka sama z tym moim Wisielcem. Od pierwszego zobaczenia kart tarota zakochałam się w tej karcie. Wisielec sam sobie zaprzecza i przez to fascynuje. I z godnością przyjmuje swój los. I cóż z tego, ze nie wróży nic ciekawego? Mogę też chyba śmiało powiedzieć, że jeśli jakiejś energii mi brakuje, to właśnie energii Wisielca.

Autor:  Anez [ 16 lip 2011 11:05 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Zagłosowałam na Slońce gdyż jest to energia radość zycia,ciepło ufnośc, wiara w siebie,pewnośc.Jest to rozwinięcie naszej słonecznej natury.

Autor:  Lady De Madeleine [ 10 sie 2011 18:19 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Gwiazda jak widać króluje tutaj ;) Dla mnie ta karta to same pozytywne uczucia ;) Bije od niej jakieś ciepło.

Autor:  Akwamaryna [ 11 sie 2011 13:12 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Moje ulubione karty to XVII Gwiazda i XIX Słońce.

Gwiazda – bardzo przyjemna karta w medytacji i prawie zawsze miło ją widzieć w rozkładach. Karta nadziei i jedna z kart opiekuńczych.
Słońce – lubię za optymizm i cieplutką energię, emanujące z tej karty.

Ale, że można zagłosować tylko na jedną możliwość, a Gwiazdka i tak ma ogromną przewagę nad innymi kartami, to głosuję na Słoneczko.

Autor:  Dejanira [ 21 wrz 2011 23:43 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Gwiazda - nie dziwię się, że większość osób preferuje tą kartę :) Pełni ona rolę Anioła ochronnego i zasadniczo zmiękcza negatywny wydźwięk rozkładu kart. Podpowiada, że zawsze jest jakieś wyjście z trudnej sytuacji. Poza tym chyba każdy chciałby się wykąpać w źródle wody życia ;)

Autor:  brzanka [ 22 wrz 2011 11:33 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

w tej chwili to mysle,ze jednak wieza mi naj sprzyjała,zostawiałam za soba poprostu to co mi juz w zyciu przeszkadzało i zaczynałam wszystko od nowa z czysta karta :roll:

Autor:  Tarotka [ 22 wrz 2011 12:21 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Cytuj:
w tej chwili to mysle,ze jednak wieza mi naj sprzyjała,zostawiałam za soba poprostu to co mi juz w zyciu przeszkadzało i zaczynałam wszystko od nowa z czysta karta

Brzanka, jak tylko zauważyłam, że zagłosowałaś, pomyślałam: "Brzanka na pewno obstawiła Wieżę" i nie pomyliłam się :lol: Brzanko, masz świetny avatarek :)

Ja mam kilka ;) Co ciekawe, ostatnio skłaniam się ku Kapłance, bardzo lubię tę kartę, a teraz o wiele częściej myślę o Cesarzowej... Ale to chyba nie z tej części ;)

Autor:  brzanka [ 22 wrz 2011 13:16 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

:lol: :lol: :lol: :lol: no na 8mieczy co mi ciagle wyłaziły to wieza chyba najlepsza karta bedzie.Tam mi sie nie chciało zaznaczyc w opcji i nie wiem czemu,no avatarek super :lol:

Autor:  Whisper [ 23 paź 2011 16:30 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Ja wybrałem Wisielca - z głównie intuicyjnych powodów, ciężko to wytłumaczyć. A samo "spojrzenie z innej perspektywy" też jest niemałą hecą :)

Autor:  Iskierka_nadziei [ 18 lis 2011 10:26 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Gwiazda - bo kocham nocne niebo usłane gwiazdami :) Poza tym karta Gwiazdy niesie ze sobą tyle ciepła.. nie mogłam wybrać inaczej.

Autor:  lwica38 [ 18 lis 2011 12:10 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

A ja ;ubię patrzec w Gwiazdy....w tym roku wypatrywałam nawet "gwiazdki z nieba " i się doczekałam aż 2 spadających :) ...można sobie pomyśleć jakieś życzenie i czekać na jeo spełnienie...
Jestem marzycielką i marzenia nakręcają mnie do życia ,więc lubię "wzdychać"do gwiazd... :)
Poza tym...lubię mieć chociażby ;) nadzieję,że wszystko będzie ok...

Autor:  Rosi [ 31 gru 2011 09:17 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

to wybieram Słoneczko za cieplutkie promienie szczególnie teraz zimą oraz za pogodę i optymizm jakie wnosi ze sobą :)

Autor:  Ehwaz [ 01 sty 2012 16:14 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

W tej ankiecie też wybrałem Słońce. Ta karta sprawiła, że zakochałem się w mojej talii. Słońce jest obejmowane przez smutną postać, jakby chciała zaznać trochę tej słońcowej radości i szczęścia. Kocham tę kartę właśnie przez kontrast jasnych i ciemnych barw.
Poza tym, uwielbiam jak Słońce pojawia się w rozkładach, wtedy wiem, że te wszystkie złe karty obok wcale nie będą miały takiego złego wydźwięku, jak się dobrze pokieruje sytuacją.
Słońce, tęsknimy za Tobą, wyjrzyj czasem zza chmur. :hej:

Autor:  AGDULA [ 04 sty 2012 14:12 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Zdecydowanie MOC, od zawsze :) Wiele lat temu przypadał mi do gustu i tak juz pozostało. Zaczynając uczyć się Tarota zawsze ta karta była w zasiegu, zawsze gdzieś w rozkładzie. Czasami jak losowalam jedną kartę to też częśto była nią właśnie "Moc".

Autor:  martarot [ 04 lis 2013 18:09 ]
Tytuł:  Re: Ulubiona karta Wielkich Arkanów cz. II

Jak dla mnie także gwiazda. Może dlatego, że urodziłam się 17. A może dlatego, że lubię patrzeć w gwiazdy. Ale na pewno dlatego, iż napawa mnie optymizmem. Często pojawia się ona w moich rozkładach.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/